Ett jätte braa tips

Ett jätte braa tips är att ta olivolja i håret innan dushen! 
Det är jätte bra för torrt hår :) 
Det ända du behöver göra är att hälla en passlig mängd olivolja i en skål, tappar upp varmt vatten i ett handfat o sätter skålen där så oljan värms upp lite. Sen sätter du det i håret o låter det sitta i, i 1 timme, sen schampoonerar du håret, kan behövas schampooneras 2 ggr för håret blir väldigt fettigt. 
För mig fungerade det jätte braaa! Har torrt hår på ena sidan av huvudet (där jag har rosa elr i nuläget blont) o det blev lent o kändes jätte braa dagen efter ^^
Vet inte om det funkar på alla men på mig funkade det kanon braaa :D
 
 
 
hahaha cam bild från för några veckor sen xD
 
Just nu känns de inte så braa, pappa vill att jag o fammo ska prata om de som hände igår men jag vill inte! Jag vill hålla mig undan o glömma. Kanske om någon vecka kan jag prata om det men INTE NU! Needed to get this outta my chest
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0