HEEEYYY sunny dayyyy

Idag e jag glad, Idag e jag trött o de e det värt för ike kommer hit :D
Ska snart åka emot henne med cykeln :3
Vi ska se på skräckfilm (IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH hahaha xD) , dricka monster elr megaforce, skratta, åka till carpella sent på kvällen o tälta :D 
HAHAH jag kände mig just som då jag var liten o skrev i en anteckningsbok vad jag skulle göra med mina kompisar xDDD
Imr då hon har åkt måste jag börja ladda ner musik elr fortsätta kanske man ska säga, fundera på om jag ska ladda ner någon film o göra fler tidsinställda inlägg. Vi e tydligen borta längre än 1 vecka sååååå xO
 
Denhär bilden e från nångång i maj xD
 
Inatt har jag tydligen gråtit i sömnen o___O
Hejdåå :)
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0