Korsholm Gymnasie next

Hejj! Vaknade först 11 idag o bestämde mig för att somna om i 1 timme men de blev tydligen 3 timmar istället så vaknade 2 xD Är så frysen idag efter att vi åkte i stockarna o blev genomblöta haha xD
Slog mitt knä i en av bergodalbanorna så de känns nog lite då jag går :O
Orkar inte lägga in några bilder nu just eftersom att jag e så trött fortfarande.
Just nu har jag en period då jag nästan bara lyssnar på en massa låtar med Growl/scream b.l.a Parkway drive, motionless in white o Impending doom (ett helt nytt band som jag bara har hunnit lyssna på i 2 dagar ungefär men dom e braa) xD
Men iaf så var de så otroligt jävla kul igår ^^ Försökte sova i bussen på väg hem men just då jag somnade så stannade vi :( Jag kände mig jätte drogad elr något men inte så konstigt, hade bara sovit typ 3-3½ timmar på natten o varit igång hela dagen ^^
 
 
Blev btw. kär i ett litet grått lamm :'))) 
Klappade både grisar, hästar o lamm igår ^^
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0