Testet e igång

Igentligen så började jag med mitt test med olivoljan i måndags men så blev de uppehåll på tisdag för jag hann inte, så jag tror de blir en dag extra då elr något :P
Men iaf såhär långt var mitt hår i måndags så vi får se om de e längre nästa vecka ^^
 
Jaaaa jag vet de e längre på ena sidan :O
 
Gjorde ganska just ett nytt sims par, just nu e dom bästa vänner ^^
 
Andy Mabitt & Mira Purdy ^^
Hehe dethär kmr bli någon sims blogg nu elr något tror jag xD
Jag funderar på om jag ska ladda ner drömjobb, har det på en skiva men eftersom cd/dvd luckan inte går att få upp så får jag väl ladda ner det istället!
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Sandra

Purdy efter Ashley? ;D
Kan man skaffa expansionstakt eller va de nu heter till Sims utan att köpa? O.o

Svar: HAHA jaaaa de e faktist efter Ashley du gissade rätt! xDDJapp det kan man, men det e ganska svårt att installera :O
Johanna

2013-06-22 @ 21:30:07
URL: http://prettylittlenailw.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag menade expansionspaket, dumma autocorrect, och min blogg heter prettylittlenails.blogg.se xD

2013-06-22 @ 21:31:19
URL: http://Prettylittlenails.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0