The new sims 3 player

hejj! Har bara suttit o spelat sims 3 idag sen Jossa åkte hem, de e så otroligt kul att äntligen ha fått det att funka :D
Bara alla saker jag laddar ner skulle kunna fungera :3 
Idag har jag bara suttit i sängen o spelat sims, gjort lite sysslor o städat rummet o varit ute på en powerwalk :D
Snart ska jag äta lite pizza som lämnade från igår nomomom xD
Jag o jossa var till Carpella igår på kvällen o de var så skönt där, det kändes som om man var på en Camping för de var fint väder o sådär svalt o skönt o så hörde man lite humpa musik i bakgrunden xD 
Måste nog åka dit o simma någon kväll denhär sommaren med ike elr jossa elr båda :DD
 
Mitt första sims par Elvira Beale & Ryan Radke förutom den första som bara var 1 person 
Dom klickade direkt! Hann inte ta på "första kyss" innan det mittiallt kom Första kyssen, men de var ju inte på den platsen direkt utan i hemmet o det hann jag faktist få med bild ;)
Har spelat med dom hela dagen o de e fredag just nu i deras värld ^^
Diggar hennes skor ^^ Kom just på att Ryan har på sig träningskläderna hahaha xD
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0