3-saker-testet-i-brist-på-att-göra

Tre saker jag inte förstår mig på: Vart en nit har försvunnit, min mage ibland, en i klassen 
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: 3 st svarta nagellack (alla håller på att ta slut :( )
Tre saker jag gör just nu: Hör på musik, svarar på domhär frågorna, tuggar tuggummi xD
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Ha en hund, krama en panda, komma över min djupt vatten fobi för den e så jobbig >_<
Tre saker jag kan: Göra ett roligt ljud med tungan o nedreläppen, färga hår, skratta (noshit xD )
Tre saker jag inte kan: Allt som jag inte kan till religions & finska provet, gå ner i spagat, spela trummor
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: MIG!! xD , Attack Attack - Time is up (acoustic), Trapt - Headstrong
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Allt till religions provet, Allt till finska provet, Allt till resten av alla prov vi ska ha
Tre favoriträtter: Tortilla , Pizza, Hamburgare 
 
hahah väldigt random svar där men jooo ^^
 
 
Igår färgade jag ju håret o de gick nog braa förutom att den svarta färgen skulle vara överallt , fick den i pannan o nästan i ögat :O O så hamnade de färg på dörren (????) xD 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0