Dagen då Jimmy blev tonåring

Halojj!! Idag fyller Jimmy 13 år så GRATTIS! :D Även om jag brukar kalla honom för skithuvu , skitong m.m. så e han ändå bäässt (jag kallar honom dom orden p.g.a syskonkärlek xD ) Men de e bra att han finns , jag har fått mkt hjälp av honom nu i 13 år elr njaaaa då han var liten bebis o 1,2,3 osv. år så var han ju inte till så mkt hjälp elr joo jag hade någon att leka med för Jani var ju tonåring o inte så glad i att leka med sin lillasyster xD Han e bra på att lyssna på mina funderingar o problem , bara genom att han lyssnar så känns de bättre efteråt. Kan nästan prata om mer saker med honom än med mamma sååå ..... :)
Men hoppas du får en braa dag Jimmy! (inte för att han läser hehe) 
 

 
 
Hejdåå nu ska jag snart fara till skolan :) På gymppa ska vi dansa Street Dance :D xD
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0