Godmorning

Godmorgon! Vaknade för kanske mellan 1 halv timme sen till 1 timme xD
Drömde att jag var på en kryssningsbåt igeen o att jag gick omkring med en nalle.
Då jag vaknade elr ska man säga halvsov så kände jag att jag låg på något skarpt men tänkte bara äääääh.
Sen efter  1 halv timme då jag ännu låg på något skarpt måsta jag se vad det var o jaaaa de var min tfn som låg i min säng under min kropp o hur den hamnade där är ju en annan fråga :O Tack o lov för knapplås iaf ^^
Idag har jag mjuuuuukt hår o det gillar jaaaaaag ;)
Ska snart börja öva på matte provet o göra läxor :/ Blää imr e det redan skola!
 
 
 
hähä. Skulle behöva färga om det mörka i håret en gång för alla!! ser inte fint ut kan jag säga....
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0