Happiface

Idag har de varit braa dag! Föööörst fick jag ut ett så jävla braaaa hälso prov :DDDD Sen fick vi se hur matte provet gick men de gick inte så braaaa ...... sen gjorde vi modde provet som var i 2 timmar med rast mellan , novell analysen gick braa o allt annat förutom August Strindberg (tkr inte om honoooom -__-) Sen var de så fiiint väder ^^ Sen gick de inte va på google chrome m.m. (gjorde inte de imorse heller) så bråkade med det en stund o så fick jag hjälp av Alexander  o allt börja funka TACK IGEEEEEN!! :D Spotify kan jag t.o.m va inne på o ni föstår int hur mkt jag har saknat det xD hähähä
 
 Liking your own status!
 
Liten bild men den va kuuul iaf xD 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0