Imr börjar skolan :(

Idag e det typ sista dagen på sportlovet kan man väl säga för imr börjar skolan igen , oooorkaaar iiinteee :(
Men positivt e de ju att man träffar kompisar igen ;) 
Har nog haft ett braa sportlov , har varit ganska laat o ändå gaanska så trött om dagarna :O xD
Men nåjaaaa bara 3 ( :( ) månader kvar i högis :O
 
 
Tror ingen har missat de men om någon har så vet ju den personen nu ;)
Fattar heller inte hur mitt rum kan bli så jäkla dammit hela tiden , fick ta o småstäda min byrå elr vad man kan kalla det , bara för att det var äckligt mkt damm. O sen måsta jag ju såklart sopa upp dammet , vilket var omöjligt eftersom damm inte väger något ... typ xD
Btw. Vaknade 11 idag congratz till mig x) haha
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0