Måste klippa luggen

Häjj! Idag ska jag göra min måltid för 2 o jag e trööögast i huslig ekonomi :S Önska mig lycka till iaf , för läran ser på vad man gör!! xD
Skulle behöva klippa min lugg lite den har börjat bli lång o så skulle jag behöva klippa lite toppar för håret e sååå slitet man ser bara små bitar av typ orange hår o de e inte så lyckat att låta håret växa då det e slitet för då måste man klippa av allt man sparat :O Elr de e väl inte ett måste men de e bäst sååå ....
Så nåndag måste jag väl ta o klippa de men skulle hellst ha en sax som e anpassad för håret , har hört att det sliter att klippa med en vanlig sax men ääääh man tager vad man haver xD
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0