Snart slutar jag

HÄÄJJ! Har studihandledning o har just skickat in min studieansökan till "Utbildningsstyrelsen i Helsingfors" känner mig specieeeeeeeeeellll HAHA neee xD
Har varit trött som ett "aaaaaas" idag fattar inte hur man kan vara såhär trött! Somnade nästan på den ena matte timmen :O xD haha badass x)
Hatar mina humörsvängningar , har inte haft nåra på jätte länge men nu mittiallt ville dom komma o hälsa på kan man säga xD
Fint väder e det ute nu också äntligen så de e ett + i kanten på denna dag!
Då jag kmr hem ska jag se på "avsnitt" 8 av The Walking Dead det är sååå spännande o blir bara läskigare o läskigare, igår fick jag en minihjärtattack (inte bokstavligt men det skändes så)
Menäää ska sätta punkt här och nuuuu häjdåå slutar snart^^
 
 
Repris , känner mig sådär idag också BTW. Zombisen e från the walking dead säsong 1 har jag kommit på xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0