26 - Någonting jag saknar väldigt mycket.

Vet inte riktigt men jag saknar iaf kännslan av att ha ett husdjur. Har tjatat på mamma o pappa ända sen vi konstaterade att Jullu var borta föralltid, på att vi ska skaffa oss en allergivänlig hund för Jimmy blev pälsallergisk :/
Men ännu har de inte hänt något >_<
 
Mikke♥ Snart kommer jag inte att se honom mera om jag inte åker till min kusin tror jag :/ 
Minns då han var jätte liten (egentligen inte så länge sen) o han var jätte rädd för främlingar o jag satt o försökte få honom att bli van med mig. Han e inte rädd längre för mig även om jag råkade stiga honom på svansen en gång xD Jag tror han hatade mig for awhile xDD 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0