Allt finns på youtube

Tänk vad mkt de finns att se på på youtube t.o.m hur man städar rummet xD 
Men man blir ju peppad på de iaf, mitt rum e lite äcklit av allt damm om jag inte har städat det på 2 veckor xD
Domhär senaste dagarna har jag faktist städat lite, jag har städat bort min klädhög o städat upp mitt skrivbord ^^
Har nästan trott att jag varit sjuk elr något, så då jag har varit i dushen ska jag plocka upp lite i mitt rum tror jag :3
Pappa ska pka efter min dator imr :DD
 
 
En av dom tusen klippen som finns på yt, har inte ens sett klart dedär ännu xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Roligt att du gillade dom :) Kramisar Carro

2013-05-02 @ 08:05:36
URL: http://quiethell.blogg.se/



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0