Dag12 - 15 saker som ni kanske inte visste om mig

Hahah dehär blir värsta utmaningen xD
 
1. Känner inte för att börja gymnasie ännu, har vant mig o fäst mig vid högstadiet så de känns som ett andra hem för mig nu xD
 
2. Tycker de e skönt att knäcka fingrarna, ryggen o höfterna
 
3. Blir lätt beroende av en låt o hör sönder den o sen har jag en paus o sen efter några veckor/månader kan jag bli beroende av samma låt igen.
 
4. Rädd för många saker
 
5. Det längsta jag har klarat mig utan musik dom senaste åren är 1 dag (då jag spydde)
 
6. Har bäst relation med Jimmy, fast jag hatar honom ibland o kan kalla honom för skithuvud så e vi ändå som bästa vänner
 
7. Jag o Jani e mest lika utseendemässigt men jag o tobbe e mest lika på hur vi beter oss men ändå var jag vildare än honom xD
 
8. På vintrarna då jag var liten o skulle åka pulka men inte var säker på om man kunde åka där jag tänkt o inte visste om de var för farligt så tvingade jag jimmy att åka först x'D
 
9. Lekte med både barbie o bilar o robotar då jag var liten
 
10. Älskar att färga/tona  håret 
 
11. Älskar alla mina vänner ♥
 
12. Var typ världens blygaste människa då jag var liten men e fortfarande lite blyg
 
13. Försöker se de positiva o de mesta
 
14. Har sjungit för mig FyKe lärare då jag var liten >_<
 
15. Sjunger varje dag men hatar att sjunga inför folk! ändå älskade jag att sjunga inför folk då jag var liten :O 
 
 
hahaha xD
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0