haha åååh måste sluta med sånthär nu xD

Ska göra några frågor IGEEEN XD men jag har tråkigt o de e skit varmt utomhus :P
 

Brukar du komma i tid?-  För det mesta 

Stjärntecken?- Vågen

Hur lång är du?- 161,6

Kan du laga mat?- Om jag vill så kan jag :P

Vad har du på dig just nu?- Strumpor (xD) ,shorts o underkläder såklart (men faktist ingen tröjja ;O)

Har du någon fobi?- Nästan alldeles för många!

Hade du en bra kväll igår?- Den va ok, skulle inte ha varit fel om de skulle ha hänt något kul :)

Vilket är ditt senaste köp?- En slickepinne o glass 

Vad är din favoritdryck på morgonen?- Mjölk, vatten elr saft

Var fick du dina senaste pengar ifrån?- Mommo & Moffa

Har du sovit i din säng inatt?- Jåpp

Vad hade du sönder senast?- Vet faktist inte :O

Vem snackade du med senast?- Mamma

Varm favoritdryck?- Varm oboy

Favoritdricka när du är riktigt törstig?- vatten!

När gjorde du senast något riktigt dumt?- Vet inte 

Saknar du någon just nu?- Ja..

Vad ska man göra för att få dig irriterad?- De e nog en hel del, kmr inte på något just nu :P

Någon jag stör mig på?- Ids inte säga några namn men de finns nog några xD

Intressen?- Spelar liiite gitarr o ibland även synth/piano m.m.

Senaste personen du kramade?- Tobbe elr de va han som kramade mig.

Senaste personen du ringde?- Pappa

Vad drack du senast?- Pepsi <33

Vill du ha barn?- någon gång i framtiden , jååååå

Längtar du till din nästa fördelesedag?- Japp xD

Har du rakat dina ben nångång?- Haha joooo xD

Är du sugen på något just nu?- Eeh jooo ^^

Hur många koppar kaffe dricker du på en dag?- NOLL!!

Använder du hudkräm?- Ibland

Attraheras du av män med skägg?- Njaaaa

Micro-pop, eller poppa själv?- Micro pop, för lat för att poppa själv:P

Brukar du baka?- Då jag e sugen på smet HAHA xD

Är du nöjd med ditt liv som det är just nu?- Typ, de e nog helt okej :)

Vilken låt lyssnade du senast på?- The script - Nothing

Har någon annan sovit i din säng inatt?- Mina gosedjur xDD

Vad tycker du är äckligt?- allt från då någon tar bort en sårskorpa till oliver o sill

Har du pengar på mobilen?- kan man väl säga?

Morgon eller Nattmänniska?- Nattmänniska

Har du varit ärlig hela tiden?- Ja ^^

 

 

©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0