Morsdag

Hejj!! Idag e de morsdag ifall någon har missat :) Vi ska åka o hälsa på mommo på sjukhuset (hon har just operat knäet). Har suttit o kollat på klänningar o de konstiga med mig nu förtiden e att alla klänningar som jag tycker om o som skulle passa mig, har leopardmönster! xD 
Just nu knakar o "hoppar" käken som jag vet inte vad, har haft de skit länge men nu börjar jag faktist bli störd på de  :O
Men vi ska väl snart fara så hejdååå :))
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: johanna

hej! :) Tänkte bara tipsa dig m att jag har en tävling på min blogg just nu där du kan vinna ett finfint pris, och allt du behöver göra är att lämna en kommentar så är även du med och tävlar!:)
förlåt om du ogillar såna här kommentarer,och ha en fortsatt bra dag!:)

2013-05-12 @ 16:47:44
URL: http://johannaj.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0