Olika typer av fobier

jag tycker om att se vilka konstiga namn de finns på olika fobier, vet inte varför. Kanske för att jag själv har många fobier o dom e gaaaanska jobbiga. Känns ibland som att folk inte förstår hur jobbiga dom e :O 
 
HÄR finns fler fobier 
 
Mina fobier av dom som står där e Araknofobi, Talofobi och skotofobi.
Dom andra fobierna som jag har som finns på sidan är Harpaxfobi(rånare/tjuvar) , keraunofobi (åska), lite klaustrofobi.
Har också fobi för djupa hav/sjöar/åar/simbassänger, sprutor, att få kroppen uppskärd, ta blodprov men hittade inte det där :3
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Matilda

kromofobi måste vara trist!

Svar: jaa helt klart :)
Johanna

2013-05-03 @ 20:11:47
URL: http://www.wishesandstars.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0