Onsday

Gomorgon! Jag har fin engelska tack javet xD haha
testade en "metod" igår för att inte behöva platta mitt hår idag för jag har använt min plattång waaaayyy för mkt :O
Det funkade nog, men heeeelt rakt blev de ju inte men något ditåt o jag behövde inte bränna sönder mitt torra hår heller ^^ Men det var svårt då de var första gången o jag fick inte till det riktit men jag fick de till något iaf ^^
Här e "metoden" jag testade 
 
Satte olivolja i håret också o de hjälpte jätte de braa de också , var som att ha en impackning på burk bara de att det luktade inte lika gott o så var de svårt att få ut håret xD
Men håret känns braa idag så jag ska fara till skolan nu hejdå ^^
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0