20 days challenge

Dag 18.  3 letters to 3 different people
 
Mamma
 
Jag vet att jag inte e den "perfekta dottern" och inte får så höga betyg som du säkert skulle vilja, men jag försöker verkligen! Jag tycker att det e bra att du inte höjer rösten åt mig då men du låter så besviken :( 
Du är en bra mamma o jag skulle inte vilja ha någon annans mamma ^^
Även om det betyder att jag inte får tatuera elr pierca mig så länge jag " e under ditt tak" men du vet väl att då jag har fyllt 18 år så betyder inte det någonting längre :3 
 
Då jag e ledsen finns du alltid där och vill veta vad det e som har hänt, tyvärr har jag inte kunnat säga på den senaste tiden eftersom jag själv inte vet den riktiga orsaken. Du förstår mig o det tycker jag e braa :)
 
 
 

Farmor 
 
Snart är din tid förbi o jag kommer ångra att jag inte varit till dig oftare, men jag måste ta hand om mig själv bättre o jag hoppas du förstår det. Jag tycker det e så synd att du har det lite dåligt med minnet och hör dåligt eftersom det finns så mycket jag skulle vilja berätta för dig :/ Du får inte dö ännu på fleeeeera år, inte om jag får bestämma för ditt hem e som mitt andra hem då jag var till dig varje dag då jag var liten ^^ 
 

Musiken (riktad till alla bra band)
 
Jag vill tacka er alla ( Black veil brides, mayday parade, asking alexandria, Falling in reverse, bring me the horizon, pierce the veil m.m.) för att ni gör så grym musik!! Ni säger att ni inte skulle vara något utan era fans o att ni äskar fansen, det får mig att känna mig älskad eftersom jag e fan ^^ Er musik får mig också att må braa o jag märker att jag inte e ensam :) Jag känner mig som en ända stor familj med dom andra fansen o banden :D 
 
 

Det blev ganska korta brev men vad ska man säga? :)
 
 
Btw. gjorde egentligen det här inlägget för flera timmar sen men tydligen hade jag glömt att publicera -_-
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0