...

Bilder säger mer än tusen ord....
Känslan då man brister ut i tårar i sitt rum o föräldrarna kommer in i rummet.
Jag vet inte varför jag mår såhär, det har gått det har gått mer än ½ år o jag vet fortfarande inte!
Funderar nästan på att prata med kuratorn men varje gång jag har försökt prata med mamma om det så har jag bara brustit ut i tårar o jag vill inte gråta inför någon jag inte känner. Jag vill inte berätta för någon men annars kanske jag inte får slut på det här.....Vill egentligen inte att någon får veta o jag vet ju inte ens vad ni e för några människor som läser denhär bloggen. Men det här e allt jag kan säga just nu. Om någon verkligen vill veta så e det bara att se på bilderna o ta sig en funderare, då kanske ni förstår något som jag inte förstår. Jag brukar vara glad o inte må såhär.Min mur gick helt enkelt i tusen bitar
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0