school

hejj! sitter just nu på en bänk/soffa i skolan o har hål timme :D Dagen såhär långt har nog varit okej ^^ blev skit nervös mittiallt inför nästa vecka :0 De e typ en halv timme kvar till maten nu, hoppas min tfn överlever hela dagen elr åtminstone tills jag kmr hem xD jag kan ju ta o visa lite bilder från tfn medans jag skriver på den ;)








jag vet inte ens hur jag lyckas ta såna här bilder xO




hihi I HAD TO !!! XP
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jossa :)

Hahahah, första bildin: Our damn bloody window xD Om he ji mörkt där ut å man ska ta foto på na innifrån, man får se ein litin överrsakning på bildin sedan som tittar igenom e... xD

Svar: hahahahah xD
Johanna

2013-11-15 @ 17:05:18
URL: http://hopeindecember.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0