Bilder på blommor från gotland

Jag har helt glömt att visa bilder som jag tog på blommor då vi var till gotland, dom flesta blev helt underbara ^^
Jag tror att jag inte har orkat redigera vissa bilder men de gör inget ;)
 
Borde ju bli blomfotograf or something hehehehe ;) skämta xDD
Men det var faktist fint att gå i dendär parken (den var innanför murarna), jag skulle inte säga nejj till att gå dit igen :D Gotland, Visby e ju ett underbart ställe o jag o familjen har en favorit camping ^^
Här e några bilder till som inte e från innerstaden utan från humlegården? :)
 
Domhär sista e åtminstone inte redigerade
Älskar verkligen att titta på domhär bilderna ^^
 
Tidsinställt
 
 
 
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0