Man kan ju inte va 15 år 4 - evaaaaaah

Hejj! Har ändrat min "presentation" nu, är inte helt nöjd med den men va fan man kan ju inte va 15 år för alltid ;)
Idag har jag varit ute på en promenad i det fina vädret (hade glömt bort hur solen såg ut då det har regnat så mycket, skäämt xD) sen var de dags att läsa på prov o det gick ganska trögt o så såg jag på face of o har städat lite ^^
Imorgon e det måndag igen :O
 
Då jag var till jossa bakade vi cakepops , jag kommer alltid till himmelriket då jag äter såna ♥
Sen så såg vi på Nightmare before christmas o den va braaaa ;) Vi var också ut o gick på kvällen o såg på stjärnorna för dom e så vackra ^^ Vi såg några meteoriter/meteorer som åkte omkring i rymden elr som man kan säga det stjärnfall :DDDD
Det var en häftig upplevelse för jag har aldrig sett det förr :3
 
 
eftersom jag e så jäkla lat o inte har några bilder på själva datorn xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0