These words they fall of my tongue like a poison

 
Mitt nya beroende
 

Skoldagen har gått bättre än vad jag förväntade :D Fick mitt betyg o jag kan säga att jag fick sämst i det ämnet som jag tycker e intressant så de känns ju lite sisådär :( Men engelska har tydligen varit mitt starkaste ämne på 1:a perioden så det tycker jag e braaa ^^ Jag minns i typ 7an elr 8an då jag var sämst på engelska så de e kul att det har vänt såhär pass :3
 
Vi var ju o kollade på bio igår från finska gruppen o filmen hette Sel8nne o jag tyckte att dokumentären var braa men den var lite lång, nu såhär i efterhand vill jag bara se på den igen xD
Fick tala lite finska innan filmen började också med karl som luktade sprit o jag kan säga att jag fick lite blackout på vad jag skulle säga men annars så förstod jag braaa :DD
 
Nää nu ska jag nog spela sims elr kolla lite serier som jag har missat :D
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0