You got the best of both woooooooords

Hej kom hem från skolan för en stund sen :)
Vi fick veta prov sidorna inför historia kurs 2 provet så har börjat läsa det jag har missat så att jag inte e så frågetecken sen ^^
Fick det fiiina uppdraget att ta hand om närvaro pappret i hissa 1 eftersom läraren är borta o nääääää jag vet inte hur jaaaag ska klara det xD
Just nu ser jag på Hannah Montana o jag måste bara säga  att Oliver Oken elr Mitchell Musso som han egentligen heter, bara blir snyggare o snyggare för varje säsong :D
 
google bild
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Ester

hahah åh, hade en crush på honom när jag tittade på hannah montana! :D

2013-10-13 @ 12:02:36
URL: http://eswiks.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0