It's been awhile

Idag steg jag o jossa upp tyyyyp halv 1 ^^
Efter vi hade ätit frukost så såg vi på the number 23 o den rekommenderaaaas, den var jätte spännande!!!
Vi har lyckats äta upp nästan 1 kg lösgodis, en hel påse med ostbågar o 2 popcorns påsar xDD
Efter att jossa hade åkt så tog jag direkt fram psykologi boken och började läsa, gjorde också lite mind maps o det hjälper jätte braaaa :)
Efter att jag hade gjort det så var det egentligen meningen att jag o ike skulle ha gått ut på en promenad men så blev det inte, så gick ut på egen hand o de va lika skönt som alltid :3 
 
tumblr

 
 
Vi räddade grodor igårkväll xDD Man hörde bara mitt o jossas skrik i hela karpeö då grodan hoppade ur min hand xD
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0