Lite små ändringar på min tumblr

Jag har blivit lite tumblr beroende (bästa sidan nånsin) man kan säga att jag e så beroende att jag har laddat ner appen t.o.m o de brukar inte jag göra (förutom fb) xD Igår blev jag lite trött på min design så jag kollade runt efter en ny o jag testade måååånga men fastnade för denhär o bytte bakgrund till den som jag hade innan (jag kanske kommer byta bakgrund också) Jag kan bara säga att jag e nöjd, det känns nytt o fräsht o den har många roliga funktioner :D
 
 
Inte ens allt det roliga syns på bilden ^^ Länk till min tumblr finns i bilden om ni inte orkar skriva in det i webbläsaren^^ Btw. Dat face på den första bilden längst till vänster hahaha xDD
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0