M Y D A Y

Suddig men whatever
 
Min dag har idag också varit helt okej, det gick 5 min av kemi lektionen innan jag satt o bara : Kan inte timmen ta sluuuuuuuut?-_-
xDD
Ike o jossa hade varit till piffi o köpt en nutella burk i piffi edition o delat på den, men dom hade inte orkat med den så dom slängde den i en soptunna o jag ville såklart ha den (nu kommer den lite äckliga delen) så vi gick sista rasten efter den från soptunnan o den hade inget skräp på sig utan var överst o så luktade o smakade den som normalt!! ^^ Sen va de ju de vem som skulle ta hem den o de blev jag HAHAH xDD
Jaaja de var väl det mest spännande som hände den här skoldagen :)
Måste bara berätta om hur skönt jag tycker det e att åka buss! :3
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Maja!

snyggt! :D

2013-09-03 @ 18:26:58
URL: http://meemyandi.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0