Nu kommer ni bli förvånade!!

Okej såhär ligger det till! För 2 veckor sen hörde jag Miley Cyrus nyaste låt elr kanske de va nyaste musik videon? Iaf så hade jag inte hört denhär låten innan. Jag hoppades på att det inte blev något twerkande och att hon hade mera kläder på sig. I början såg det lovande ut men sen satt on o svingade på en rivningskula helt naken!
Men jag måste säga att jag gillar låten o jag vet inte varför xD Låten e bara braa helt enkelt, dock inte musik videon men man behöver ju inte kolla på den :) Och jaaa jag har fortfarande samma musik smak så jag tycker att det e lite konstigt att jag gillar denhär låten fast det inte e min musik smak men whateeeeveeeeer xDD
 
 
 
 
 
Det var ju då som sagt 2 veckor sen som jag hörde låten för första gången :)
 
Tidsinställt
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0