Tidslinjen

Idag fick man tidslinjen på fb o jag kan säga att det kmr ta ett tag att bli van :S
Gjorde just ett ganska så najs omslagsfoto men alla bra band e ju inte med förståss xD

Gick in i en stol med matbrickan idag också så allt föll på golvet o fick applåder xD hahahaa men inget gick sönder som tur :D Men ändå så skände jag mig inte så generad som jag brukar då sånt händer xD Elr okej det var väl nog några år sen det men jaaa x)
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: moa sandman

hahahahahha,jag skrattade nyss på mej XD kan föreställa hur det såg ut!

JAG ÄLSKAR ÄLSKAR DIN BLOGG!blir superglad närjag ser nya inlägg :D

det jag gärna vill ha mer av är foton :D massor roliga,galna foton på dej och dina kompisar..ta t.ex med kameran till skolan eller nått..ha det gott//moa

2012-04-19 @ 19:48:08



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0