Bra dag idag med ^

Idag har det ännu varit en bra dag! Fick ut 2 braa prov igen o dom var värkligen en lättnad spc samhällsprovet :)
Skrev spanska prov idag också , trodde det skulle vara svårt då det var så tjockt med papper men det var jätte lite uppgifter o sen då jag hade gjort klart sista uppgiften o skulle kolla efter fler så tänkte jag" WHHAAAATTT?! E de alla uppgifterna?!" Dom var lätta också dessutom ;) Men jag blandade på molnigt , blåsigt xD
Efter skolan var jag med pappa o öppnade ett konto för denhär ungföretagsamhets grejen :) Det tog länge kan jag säga! :O 
 
Denhär bilden tror jag stämmer in på mig på pricken! xD Alla mina nära o kära vet nog säkert det!
 
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: ike

jaa hödu, ja TROR no he! xD xD hahahah

Svar: hahahah xD
Johanna

2012-12-04 @ 18:52:34
URL: http://justikehere.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0