En tidig julklapp elr vad man ska säga ^^

Idag har jag inte alls orkat sitta framför datorn utan har sett på tv , spelat på ps2 o varit o handlat julklappar till mina 2 bästa vänner :D Lite awkward då vi var vid prisma o det var något som vi inte hittade o mamma frågade första bästa arbetare o det var en sån sak som kanske inte många bekymrar sig över o jag kan inte säga/skriva vad det var för ike o jossa läser ju bloggen :P Men iaf så var det awkward för att han som hon frågade var skit snygg!!! :O hahaha xD
Vi mötte min storebror 2 gånger där också :) Vi handlade en gummiboll/träningsboll som jag kan använda då jag tränar min rygg :D Fick också en tidig julklapp eller vad man ska säga , det var hårfärgningspenslarna som jag hade på min önskelista :D Nu har jag slagit in julklapparna färdigt o det var kul som jag vet inte vad! :D
Idag e det redan 3:e advent också ;)
 
 
Har varit dålig på att blogga idag men imorgon kommer en ny video elr jaa vi får se om jag får upp den på bloggen :D
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0