illa mående och godmorgon!

Igår då jag såg på Charlie St. Cloud (den var jätte braaa!!) började jag må jätte illa så jag nästan spydde elr något :O
Jag tror jag har fått fobi för att spy för varje gång jag skänner mig illa mående så ska jag alltid göra allt för att inte göra det! Men det har inte varit sådär nära som igår på några år nu , hehe fick spendera lite tid på wc xD
Jag lärde mig att man inte börjar må illa av att äta för mycket utan också av att äta för lite o sen äta en massa sötsaker , det var precis det jag gjorde så jag fick ta o steka ägg 9 , 10 tiden xD
Men nåjjaaa man lär sig av sina misstag så att säga :)
 
Idag vet jag inte exakt allt som händer men iaf så färgar jag håret :D Jag tycker det är så jäkla kul att färga håret xD Men jag tar det ganska lungt med det för även om toning inte sliter på håret så andas man ju in kemikalier o de e inte braa för kroppen :O
Jani (storebror) hade tydligen inte flyttat "ut på landet" om man säger så , som jag hade trott utan han gör det idag :) 
Det blir bättre för både honom och hans söta hund Rambo :D Visste ni att jag faktist aldrig har varit o hälsat på min storebror utan de e han som kommit till oss xD Hoppas vi åker dit någon gång :)
 
 
 
Minns nån då jag hade raklugg? ;)
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0