Lucka 17

OMG om exakt en vecka har jag säkert fått mina julklappar o e helt fasinerad(stavning) av dom :D 
 
 
____________________________________________________________________________________________


Idag har jag knappt hunnit sitta vid datorn vilket e ganska ovanligt xD Hade en svår religionsläxa :O Har varit på jakt efter nya uggs o vi fick åka från ställe till ställe tills vi hittade dom som såg bäst ut o var skönast ^^
 
Såhär såg dom gamla ut o det här är orsaken till varför jag behövde ha nya just idag!
 
Som ni ser så ser dom inte så braa ut :/ Jag märkte det vid skolan idag o blev faktist lite ledsen för jag kan inte slänga ifrån mig något som jag haft ganska länge :( 
Men fick domhär istället som tröst ;)
 
Lite synd att det bara fanns svarta , jag kommer ju vara helt svart i vinter :O xD
 
Det konstiga idag e min kamera , först då jag filmar så e det jätte konstigt ljus o jag har på alla lampor men ändå blir det orange o sen då jag tar foto på kvällen med blixt så blir de nästan världens bästa bilder o det brukar det aldrig bli :O nåjaaa jag ska vara glad då det går braa ;)
 
btw. fick 2 par nya strumpisar elr det som det står på paketet "tights" av mamma o dom e jätte fina :D ska visa dom sen , har ju 2 julfest att gå på som inte e mina egna så jag ska turas om att använda dom då ^^ så får ni se dom då :P
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0