Om julfesten igår

Ska ta o berätta lite om julfesten igår , bara för att det var så braaa :D 5orna dansade till Gangnam style o det var värkligen kul !!! Det skulle ha varit roligare att vara med ;) Sen så hade min lillebrors klass en sportgrejj så den som t.ex var braa på skidor så var dålig på skidor o den som var dålig på skidor egentligen så var bäst o min lillebror e tydligen starkast i hela lågstadiet efter hans lärare så han var svagast xD hahahah men alltså gud var braa ljudeffekter det var!!!! Jag skrattade så jag grät o inte kunde ta foton xD 
 
Tumblr_mfaujhgqh41qg4vvxo1_500_large
Bilden har egentligen inte något med inlägget att göra jag tyckte bara att den var fin :)
 
Jimmys rim (minns ej om jag skrev hit det) : Jimmy Holm är skolans starke man. Fixa håret han också kan.
 
 
Jag håller inte med om detdär med håret! xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0