This year in pics

Mitt 2012 i ord: Ett skämpigt skolår men med braa stunder och skratt. Haft mina nära och kära närvarande på min konfirmation i somras den 17.6 . Året jag blödde näsblod för första gången i hela mitt liv. Trodde inte det skulle bli något av mitt betyg men det blev det. Har fått några nya vänner med båda könen :) Har väl inte riktigt haft ett kompis år (menar att jag inte har varit med kompisar så jätte mkt) men man kan säga att jag har haft ett ta mer hand om mig och skolan år ;) 
 
Mitt 2012 i bilder:
 
 
 
 
 
 
 
Hårda debutanter. Precis som HN gissade för två veckor sedan gör Dead by April debut i melodifestivalen med Pontus Hjelms "Mysteri". Men först väntar en Europaturné 8–22 december. Basisten Marcus Wesslén (mitten) är uppvuxen i Veddige.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Puuuh nu orkar jag inte lägga ut flera xD
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0