Halva huset surt

Åt just tortilla , vilket e gott men med halva huset surt e de inte så kul :O 
Mamma o mina småbröder e sura o pappa & jag e dom ända 2 som e glada :S Då det e tortilla time ska man ju vara glad! Jag hatar då folk omkring mig e sura/på dåligt humör , jag hatar att själv vara det. Då någon e sur o på dåligt humör så vill man ju göra dom glada men man vågar ju inte ifall det bara blir värre :( 
Man blir ju bara sur själv -_- Men jo det har varit en ganska jobbig dag , mina hörlurar gav upp så nu kan jag inte höra på musik på morgnarna o då jag kommer hem från skolan , det tog 100 år att göra klart spanska läxan och det e sant!
Fick heller inte ut något prov elr fått se elr höra hur det har gått.
 
 
Ska snart ta bild av den andra tröjjan jag fick igår :)
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0