Blogg.se har blivit knas igen :3

Nu kan man inte se statistiken de e bara 0 :O
Men jooo alla vet nog säkert att det blir en massa knas med blogg.se så nu struntar vi i de o let´s be happy fat kid :D 
Idag ska jag till skolan , har inte varit där på en vecka medans alla andra var förra veckan men jag var sjuk :3 
Idag blir det helt klart mössa de har ju blivit skit kallt ^^
Jag har också fått ihop alla pengar till telefonen o känner mig så jävla rik xD Behöver bara komma mig till giganten snart , medans ska jag avnjuta min gamla svart & rosa phone :)
Har min Gir tröjja idag <333 :love: haha de va länge sen jag skrev hjärtan på dedär viset xD
 
 
haha kommer bättre bild sen på tröjjan :) De var faktist mamma som valde vilken Gir tröjja jag skulle ha för de fanns jätte många som var fina :) Om man skulle ha haft en fet plånbok skulle jag nog norpat åt mig alla xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0