Godis & Pro makers

Kom hem för en liten stund sedan :) Har varit till GW o köpt en ny jacka fick också med ett gratis reflex som bara e föööööör söööt xD Det är en elefant med hörlurar x) Var och handlade upp present kortet till citymarket också o de blev faktist inte så mycket små saker som jag hade trott. Det blev hårband , hårnålar , Pro makers (!!) och godis :)
Ni skulle ha sett hur lycklig jag blev av pro makers pennorna :D Men har bara 5 färger , jag måste hamstra på flera färger av dom ;)
Manga papper behöver jag också för att dom ska kunna funka till minsta procent ^^
 
 
Blev nya leggins också dom andra svarta har fått ett hål xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: carro

vad gör man med promakers? :) <3 älskar din blogg så jävla mycke!

Svar: Det är som tuschpennor men dom har inga hårda kanter så de e lättare att skugga o göra färgerna jämna :) Taaack :D
Johanna

2012-10-18 @ 20:46:45
Postat av: Jossa :)

JAAAG Å HAR PROMAKERS! :DD He ska va ProMakers ;D

Svar: JEEEE :D hahaha jaaanå xD
Johanna

2012-10-21 @ 21:08:03
URL: http://hopeindecember.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0