Grattis till mig!

Gissa vem som fyller år idag ? :D Jooo JAAG ^^
Skoldagen har gått på som vanligt men den har varit rolig :)
Min spanska lärare var ovanligt glad , haha han var så glad så an nästan snubblade på sina egna fötter xD
Då jag kom hem stod mamma , pappa o tobbe vid dörren o sa GRATTIS då jag kom in i huset ^^ Det blev pizza direkt o så fick jag underbara present. Det blev nästan mer än jag trodde xD Fick sturm und drangs nyaste skiva , en cool tröjja och en stämapparat till gitarren :D HAHA direkt pappa såg att jag hade fått gitarren stämd så tog han i den o sa : en gång i tiden spelade jag gitarr! 
o stod o spelade , t.o.m bättre än mig xO xD Men jag e bättre på ackord :P x)
 
 
Fick min present av ike idag också o de var lite godis o ett present kort till citymarket blir att åka o haaaaaaaaaaaaandel då xD HAHHAHA
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0