inte bloggat idag ..........

Idag har jag inte bloggat för jag har inte hunnit! Min dator hade fullt med uppdateringar imorse o jag kom hem just :)
Jag har ju då varit o firat min o ikes födelsedag med jossa :D Det var så jäkla kul o man blev helt hypär då vi åt vid rax xD Jag undrar nog om de var alkohol i colan som jag drack för då jag åt glass o jag hade glass på hakan men inte kunde hitta det själv utan spegel så sku ike ta foto av mig så jag skulle se var de var o då hon tog fram sin telefon o jag såg hennes bakgrunds bild på Jimmie Strimell så trodde jag att hon redan hade tagit bild så jag trodde att jag var jimmie strimell i nån sekund xD HAHAHAHHAHAHAHA 
Sen då jag ännu åt pizza o skulle efter mera att dricka så gick jag till det stället som man lagar bort allt o märkte då först att jag hade gått förbi limsa stället xD HAHAH
 
Jimmie Strimell
 
 
Jag
 
HAHAH inte så lika ....
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: ~ L I N N ~ 

Tack! :-D
Cool färg du har i håret btw ;)

2012-10-13 @ 08:15:29
URL: http://linnhahne.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0