Lite frågor :)

 
 NamnJohanna
Längd: 161,6 cm
Sko-storlek: 38/39
Född: BB i Vasa  
Bor: I en liten by (jag tycker den e stoor xD ) utanför vasa
Gör just nu: Svarar på frågorna 
Allmänna frågor:
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Snäll , Glad  , Har tålamod
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Blir lätt stressad , Blir så lätt orolig så de nästan är löjligt xD , Klagar mycket om jag har ont nånstans.

Vad är du rädd för: Mörker , spindlar , sprutor , djupt vatten ,småkryp , ormar m.m
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag kan skratta bort pinsamma stunder xD
Det roligaste jobbet du haft/har: Har inte jobbat något förutom på PRAO o hemma :)
Har du körkort och egen bil: Nepp tror inte en 15 åring ska köra bil xD
När tod du ditt körkort: Har inget men kommer ta då jag e 18,19 år :)
När grät du senast: Natten till måndagen , hade någon konstig humörsvängning xD
När skrattade du senast: Någon timme sen elr kanske en halv timme sen tror jag :O
Vem åkte du bil med sist: My awesome Pappaaaa :D
Vem åt du mat med sist: Min huslig ekonomi grupp ^_^
Vem sov du hos sist: Ike :P
Vem sov hos dig sist: Ike :P
Vad var du rädd för när du var liten: Att misslyckas , samma sak som jag e rädd för nu 
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Polis , kirurg , läkare , veterinär
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Har bara varit dit för att ta prover o de var 1 gång xD
Värsta smärtan du råkat ut för: När jag var lite o slog min handled ganska illa , slog den flera gånger som barn o det gjorde så jäävla ont. Vi skulle ha behövt åka o kolla den men vi gjorde det inte D:

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Mina vänner o min familj ♥
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: När Misse dog , Jullu försvann o när jag o ike nästan blev splittrade ;(
Har du någonsin sportat: Nääee e bara ute o går o tränar såhär hemma o på gymppa timmarna :)
Vad finns alltid i din skolväska: Skolböcker -_- 
Har du varit utomlands någon gång? YEPP!
Vilken plats var finast: Jaaa den var svår ;) Kan inte välja så det blir Gotland & Teneriffa :)
Största stad/städer du varit i: Stockholm , Helsingfors troooor jaaaaag :3

Lite mer personliga frågor:
Har du någonsin tagit eller provat droger: Nepp!!
Rökt: Nejj!
Snusat: Nejj!!+-
Druckit: Bara smakat lite smått :)
Har du piercing eller tatuering: Nej men vill ha D:
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Speciell i mina ögon :love:
Finaste komplimang du fått: Ingen aning D:
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Nejj tror inte det
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Kan man säga jooo ...

Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Bådeoch :D
Hamburgare eller pizza: Bådeoch xD
Kött eller fisk: Kött
Hund eller katt: katt
Aftonbladet eller expressen: Läser inget av dom för jag bor inte i sverige :P Men om jag måste välja så Aftonbladet :)
McDonalds eller MAX: McDonalds! ♥
Charter- eller skidsemester: Kanske Charter xD
Sverige eller Utlandet: Bådeoch ^_^
Sport eller nyheter: Nyheter
Hockey eller fotboll: HOCKEY!! :D
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Bådeoch :D
Sommar eller vinter: Nu just vinter :P
Vår eller höst: Bådeoch ^^
Flyg eller tåg: Flyg , har bara åkt tåg 1 gång i mitt liv o har bara småååå minnen xD
Bil eller buss: Beror på :3
 
Favvo i repris :P
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0