100 frågor för jag har jätte tråkigt!

Vad är klockan? - 01:13

1. Ålder?- 15
2. Längd?-  161,6 cm xD

3. Vart bor du?
 korsholm
4. Bor tillsammans med?
 pappa,mamma,jimmy o tobbe
5. Färg på ditt hus? vitt :3
6. Bor du i villa eller lägenhet? – ööööh jag gissar att de e villa jag borde säga xD
7. När är du född?
 16 oktober 1997
8. Klass/skola -
 gick i 9B men nu då skolan börjar snart så börjar jag 1a :3
9. Vilket år tar du studenten? - 2016 ^^
10. Något jobb? - näjj
11. När gick du upp i morse? - hehehe de va 1 på dagen nån gång x)
12. När ska du sova? – I really don't know men senast 3 

13. Duschat idag? japp
14. Kramat någon idag?- ne :(

15. Pussat någon idag?  - 
näpp
16. Vad har du ätit idag? - frukost, någon riskaka o en hamburgare
17. Dagens klädsel? – jag hade på mig mjukis byxor o en stor grå tröjja med en dödskalle på, men nu har jag mina mjukis shorts o en t-shirt
18. Dagens smink? - natuuurligt ;)
19. Dagens sötnos? - en panda som jag såg på tumblr!!! :P
20. Dagens roligaste? - vi åker med silja line till jossas villa HAHAHA neee de där var dåligt xD
21. Har du många vänner? - så jag klarar mig ^^

22. Hur många har du kysst?- 1
23. Vem kramade du senast? - Jossa tror jag :)
25. Hur många har varit otrogen mot dig? ingen vad jag vet ^^
27. Har du pojk-/flickvän? – nää :(

28. Vem pratade du med i telefon senast? - Jimmy
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? – från ike : jaaa di e sköna att ha på xD xD
31. Film? – ööööh vet inte

32. Låt? -
 vet inte här heller xD

33. Mat? – vet inte ens vad denhär frågan ska betyda så jag vet inte xD

34. Dryck? - nå min favorit dryck (tar det till nu iaf) är monster, megaforce, ed o fanta exotic/strawberry and kiwi o mjölk ^^
35. Färg? - rosa o en massa andra ^^

37. Stad? -
 ^De vet jag inte :3
38. Land? - Finland kanske ^^
39. Ämne i skolan? - Bildkonst men har inte haft det på 2 år nu men då skolan börjar igen då jävlar ska det tecknas ;)
40. Människa? -öööööh?

senaste:
41. Personen du tänkte på? -
 en typ :')
43. Gången du spydde? – då jag hade spysjukan, minns inte när det var men kanske i april?
44. Gången du grät? - igår för jag såg på the notebook xD
45. Pizzan du åt? – Hemlagad pizza ^^
46. Gången du var i Göteborg? - never :(
47. Gången du var i Stockholm? - på vår resa så åkte vi nog igenom ;)
48. Gången du var full? - ingen
49. Gången du var hög? ingen 

50. Gången du var kåt? -
 HAHA de vill ni allt veta ;)

antingen eller:

51. Svart eller vitt? - svart

52. Hund eller katt? - båda
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - mysa ♥
54. Tvspel eller datorspel? – datorspel tror jag xD
55. Singel eller upptagen? båda
56. Hångla eller ha sex? - haha ingen aning bara testat hångla än så länge ^^
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad ^^
59. Big Brother eller Paradise hotel? - kollar inte något av dom så ingen :)
60. Blont eller brunt hår? - beror på :3

61. Mörk eller ljus ögonfärg? – ljus
62. Choklad eller lakrits? – bååååda ^^
63. Göteborg eller Stockholm? – båda :)
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - båda :)
66. Pizza eller kebab? - Pizza!!!
67. Randigt eller prickigt? - båda 
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - leeeva :)

antal:
70. Personer du älskar? - det e endel ^^

71. Personer du hatar? - finns nog någon där också ! 
72. Gånger du druckit lite alkohol? - fick faktist jääääääääääääääääääätttteeeee lite alkohol på nyårsafton xD
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - no one 
74. Glassar du ätit på en dag? - 6 st
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? rocklandia har jag ju varit på men det var 1 dag så jag vet inte xD
76. Gånger du haft minnesluckor? - kan väl hända att jag haft någon gång ^^
77. Gånger du varit hög? -aldrig
78. Personer du saknar just nu? – finns nog nån :')

79. Gånger ditt hjärta brustit? - ett antal gånger, har inte räknat 

vem:

80. Vill du kyssa nu? – someone beautiful
81. Ska du träffa imorgon? - Ike o jossa o jossas föräldrar ^^
82. Sjöng du senast för? - Jimmy elr han hörde senast jag sjöng xD
83. Hade du senast en kik- och Facebookkonversation med?
 ike :3
84. Spelade du tvspel med senast? – 
Jimmy elr så va de tobbe 
85. Vill du ta med på resa nu? - ike o jossa såklart o dendär speciella :')
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ids inte skriva namn ...
87. Förtjänar att dö? - ingen, mördare kanske?
88. Är söt? - Miiiiiii xD haha nemen mina vänner o dendär jaaaaa :)
89. Vill du sova jämsides med i natt? - guess

vad:
90. Gör dig glad? – 
Braa musik, mina vänner, då allt går som det ska, då andra ler tillbaka mot mig, fint väder, roliga saker, komplimanger m.m. :))
91. Gör dig ledsen? - 
då allt går skit, då allt känns skit o då allt bara e skit
92. Vill du helst göra nu? - lyssna på musik :)
93. Önskar du att du slapp göra? - städa 
94. Vill du ha nu? - ingen aning :)
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -
 har inte funderat på det ännu ;O

96. Längtar du till? –imr
97. Tycker du om dina betyg? - njaaaa dom e väl okej :). 
98. Ångrar du i ditt liv? -
 nää
99. Är det bästa som hänt dig? mina vänner o familj o då jag såg dba o sturm und drang :)
100. Hur mycket är klockan? - 01:38 xD

 

gammal bild 
 

 

©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Saga

Sv; okej, de är toppen! :) Söt bild!

2013-08-02 @ 09:19:02
URL: http://saganilssons.blogg.se
Postat av: Saga

Sv; Jadå! Varsågod :) Vad gör du då?

2013-08-02 @ 10:55:21
URL: http://saganilssons.blogg.se
Postat av: Jossa :)

F*n va man känder se loser elo naa xD Närmsta ja ha komi ti hångel me ji ein sleiksticko...

Svar: HAHAHAHAH xD
Johanna

2013-08-02 @ 13:15:15
URL: http://hopeindecember.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0