Dag 2!

Idag var det andra dagen i gymnasiet o den här dagen har varit bättre men tröttsammare xD
Psykologin var jätte intressant tyckte jag! Vi skulle först rita en människa från topp till tå o jag valde att rita en kille för jag har ritat så många tjejer nu så jag har tröttnat lite x) Sen sa läraren att vi skulle gå o se på andras o jag bara SHIT xDDDD
Men jag visste faktist inte att sättet man ritar en människa kan ha så stor betydelse :)
O jaaa vi började dagen med att springa runt grusplanen o spela boboll o sen springa runt grusplanen igen xD
Sen så kom ikes gymppa väska hem med mig för jag hade tänkt ge henne vid hennes buss om han var där så jag försökte ringa men fick inget svar så visste inte om hon var där eller inte o så kom min buss o de var kööööööö xO
Men jag har fått braa med träning i armarna iaf ^^
 
sminket e upp åt röven efter en lååång skoldag men de e väl inget att bry sig om hahahah xD
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Anonym

Kärlek till dina ögon och ditt leende! Sjukt vackert :D
Sv; Tack, roligt att du tycker det ^^ Kramisar Carro

2013-08-14 @ 16:45:57
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Haha glömde fylla i namn mm. xD Kramisar Carro

2013-08-14 @ 16:46:20
URL: http://quiethell.blogg.se/
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Haha jaa, gjorde dock två större scenediamanter som jag ska fota snart, de blev bättre ;) Kramisar Carro

2013-08-14 @ 17:01:37
URL: http://quiethell.blogg.se/



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0