Hemma från en jätte braaa dag :D

Denhär dagen har varit helt galet skojj! Bion var så häftig, det var en hund i reklamen som hade ut sin tunga o jag skulle sätta fötterna på ryggstödet framför mig o bara : OOOJJJJ 
för jag trodde han skulle slicka mig på fötterna HAHAH xD Men filmen var jätte braaa o den hade braa budskap tyckte jag ^^
Dock började jag må jätte illa i slutet av filmen, det skändes som att jag skulle spy :/
Meeeen sen gick vi ut lite på stan o sånt o gick i butiker, hittade jätte braa saker :D
Det blev b.la nya solbrillor ( 1€ så varför inte slå till? ), lite underkläder (2€ så varför inte slå till där också?) Overknee strumpor, svart nagellack (behöööövdeeeees) o en döda havet ansiktsmask, tror jag ska ha på den då jag färgar håret som blir i helgen :DD
Skratt har det blivit gott om också o kvällen avslutades med Sturm Und Drang där sångaren André pekade åt mig typ 2 gånger under ena låten o bara kollade på min jacka xD Men han hade 39 graders feber o Angina, stackarn :/
Men det blev en braa show ändååå :DDD
Har sjungit med massa (då jag kollade runt om någon annan sjöng med så kom jag fram till att det bara var jag xD) så nu har jag sjukt i halsen xD
Såg mkt skänt folk också ^^
 
haha jag ser ut som någon värsta Ashley Tisdale i domdär men dom var gulliga ^_^
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Eller hur? Gör ont i mitt hjärta när sockervaddet försvinner :( Kramisar Carro

2013-08-09 @ 00:34:49
URL: http://quiethell.blogg.se/



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0