Idag smäller det i vaaaaaaaaaaaaasa

Om någon timme kmr ikes mamma o hämtar mig o så möter vi jossa utanför halpa halli o så går vi på bio o ser Monsters University :D
Vet inte alls när jag kommer hem men iaf sent på kvällen för vi ska se Sturm Und Drang igen också o de e klockan 10 ^^ 
Jag har gjort mig klar nu o har bestämt mig för att det blir creepers skorna idag för dom passar nästan bäst (jaa jag har stått o posat med dom framför en spegel xD) 
Vi ses sen då jag e hemma någon gång :3
 
Jag tycker att jag liknar Jimmie Strimell däääär!!! xD
Nemen vi hörs ^^
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: ike

hahahah he ska no va skjorto idaa XDDDD

Svar: hahaha jaaaaa klart heee xDDDDD
Johanna

2013-08-08 @ 12:23:57
URL: http://justikehere.blogg.se
Postat av: LITZIUMWORLD / alternativ norrländska

snyggt hår du har!

~ Bat kisses ^V^

2013-08-08 @ 12:26:43
URL: http://litziumworld.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0