Imorgon smäller de i skolan!

Eller smäller o smäller, jag e inte helt frisk ännu men imorgon så kommer jag till skolan för jag vill inte hamna så efter! ^^ Kommer typ snora ner alla i närheten elr något, ike o jossa får de braaa xD hahaha
Hörde att det skulle va braaa väder den här veckan också så yeeeeeaaah säger jag bara, de e mycket roligare att inte ligga i sängen då de e fint väder ute ^^
Har just gjort engelska läxan o väntar på att jossa ska komma hem så jag får reda på geografi läxan :3
Ush vad jag hatar att inte alla lärarer skriver på wilma vad dom har gjort o vadvi har för läxor, det hade engelska läraren gjort iaf!
 
Ååååh alltså jag älskar dom skorna!!!!!!! Dom e to die for xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0