Jävlar vilket väder!!

Skoldagen var nog helt okej, var skit trött o ville hem o sova! Jag saknar också högis massor :(
Psykologi timmen var intressant iaf ^^
Men då jag skulle hem, FAN VILKET VÄDER!!!!! Såklart hade jag inte hittat något paraply på morgonen så jag o ike delade på hennes o man fick ju en swimmingpoole i skorna o då vi kom ungefär till bussparkeringen så såg man bara då de blev ... inte direkt vitt utan mer grått (blixten)o så hörde man direkt en jäääävla smäll!! O jag blev så rädd o hela bussresan satt jag o var rädd o sen då man steg ut ur bussen så haglade det som fan, man såg typ ingenting o ont gjorde de i huvudet xD
Det som e lite suuurt e att några papper blev förstörda o det jag hade skrivit i mitt häfte på psykologin e ju inte så lätt att läsa längre :O
 
O såhär ser man ut då man har kommit hem xD
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0