Min bästa och sämsta dröm

  • 11: Talk about the best dream you've ever had.

Hmm .... jaaaa vad kan det vara månne? De e nog en dröm som gjorde att jag skrattade då jag vaknade xD
Jag var i skolan o så hade en kille fått nya skor som han var så stolt över. Då jag , ike o jossa satt under en trappa som e vid en av utgångarna så skulle han gå ut men så gjorde han sina skor till rullskridskor.Han var inte så braa att åka runt i dem så han åkte in i dörren o lämnade att hänga på den på ett visst sätt xD
De var snö också! Jag började skratta så jag grät o han blev sur på mig för tydligen hade det gjort ont så va de han o några andra killar som satt på en bänk mittiallt o såg sura ut på mig o dom såg så roliga ut så jag bara började skratta ännu mera xD
 
Random bild från jossas villa
 
  • 12: Talk about the worst dream you've ever had.
Jag o familjen var vid flygplatsen o skulle åka utomlands. Jag skulle gå o söka efter godis men kom bara till chips istället o stod o funderade länge på om jag skulle ta chips elr inte o bestämde mig för nää.
Då jag kom tillbaka så låg Tobbe på golvet under ett bord o hans ögon var blod sprängda, tänderna var taggiga o hans mage var urgröpt o det var blodigt. Jag frågade vad som hade hänt o så sa mamma att någon hade försökt gröpa ur tobbe. Så vi kunde inte åka på dendär resan.
 
Alltså jag kunde inte se på tobbe utan att få i huvudet då han låg under det där bordet o såg ut sådär :(
Det slår tillomed drömmen jag hade om att hon i The Grudge kom mot mig :O
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0